Eπίσκεψη του βουλευτή της ΝΔ Δημήτρη Κούβελα στο ΤΕΕ/ΤΚΜ

Τα γραφεία του ΤΕΕ/ΤΚΜ επισκέφθηκε ο βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης της ΝΔ Δημήτρης Κούβελας, όπου συναντήθηκε με τον πρόεδρο του ΤΕΕ/ΤΚΜ Ηλία Περτζινίδη και στελέχη της Διοικούσας Επιτροπής και της Αντιπροσωπείας του Τμήματος.

Συγκεκριμένα στη συνάντηση συμμετείχαν ο γενικός γραμματέας του ΤΕΕ/ΤΚΜ Μανώλης Μπελιμπασάκης, ο γενικός γραμματέας της Αντιπροσωπείας Απόστολος Πρόιος και ο Γιώργος Κοσμίδης μέλος Διοικούσας Επιτροπής.

Στη διάρκεια της επίσκεψης, συζητήθηκαν θέματα που άπτονται των υποδομών και της αναπτυξιακής προοπτικής της Θεσσαλονίκης, ενώ ο βουλευτής της ΝΔ είχε την ευκαιρία ενημερωθεί για τις θέσεις του ΤΕΕ/ΤΚΜ σε μια σειρά από θεσμικά ζητήματα που αφορούν στους μηχανικούς και στις συνθήκες άσκησης του επαγγέλματος.