Στο μεγαλύτερο μέρος του 20ου αιώνα οι αμερικανικές πόλεις βάσισαν την ανάπτυξή τους στην επέκταση προς τα έξω και τη δημιουργία προαστίων, ενθαρρύνοντας ουσιαστικά τη μετακίνηση με αυτοκίνητο. Τελευταία ωστόσο, το μοντέλο που επιλέγεται είναι αυτό της πιο “πυκνής” ανάπτυξης, γνωστής και ώς “walkable urbanism”, ώστε στις μεταφορές των κατοίκων να κυριαρχούν το περπάτημα, η ποδηλασία και η χρήση μέσων μαζικής μεταφοράς.
Πρόσφατη έρευνα του συμβουλευτικού ομίλου “Smart Growth America” και της επιχειρηματικής σχολής του Πανεπιστημίου George Washington, έδειξε ότι οι πόλεις που περπατιούνται (walkable cities) παρουσιάζουν και τα υψηλότερα ενοίκια αφού η αξία των ακινήτων σε αυτές αυξάνεται (στην περίπτωση των γραφείων το premium είναι 90%).
Οι κάτοικοι και οι ιδιοκτήτες γραφειακών χώρων είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν υψηλότερα ενοίκια, λόγω του χαμηλότερου κόστους αναφοράς και της καλύτερης πρόσβασης στην εργασία.
Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι τα νοικοκυριά μεσαίου εισοδήματος στις έξι κορυφαίες walkable μητροπόλεις , έχουν δαπάνες μεταφορών χαμηλότερες κατά 9,6% μέσο όρο, σε σχέση με εκείνα στις πόλεις όπου το αυτοκίνητο κυριαρχεί.
Άρθρο με πληροφορίες από το fastcoexist.com
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το θέμα, πληροφορίες θα βρείτε ΕΔΩ