Search
Close this search box.

Αυτές οι τάσεις θα κυριαρχήσουν στην αγορά καταναλωτικών προϊόντων το 2017

1. Το Mobile θα συνεχίσει να εξαπλώνεται
Η τάση για αύξηση της χρήσης του Ιντερνετ ιδίως από κινητές συσκευές θα εξακολουθήσει να ενισχύεται, λένε οι ειδικοί. Όποιος λοιπόν κάνει μάρκετινγκ online -δηλαδή σχεδόν οι πάντες- θα πρέπει να διασφαλίσουν ότι η ιστοσελίδα, τα ιστολόγια, η διαφήμιση και τα newsletters τους δείχνουν άψογα στην οθόνη μιας κινητής συσκευής είτε αυτή είναι έξυπνο τηλέφωνο είτε ταμπλέτα. Αλλιώς πολύ σύντομα θα χάσουν το 50% του κοινού τους..

2. Τα apps τεχνητής νοημοσύνης θα εξακολουθήσουν να τραβούν την ανηφόρα
Στη ρίζα της, η τεχνητή νοημοσύνη έχει αλγόριθμους μάθησης. Με άλλα λόγια, όταν το υπολογιστικό πρόγραμμα παίρνει μια απόφαση και λαμβάνει feedback για τα αποτελέσματά της, χρησιμοποιεί την πληροφορία που έχει λάβει, ώστε την επόμενη φορά να αποφασίσει πιο εύστοχα. Αυτό σημαίνει ότι οι υπολογιστές γίνονται πιο ευφυείς, πιο ισχυροί και πιο γρήγοροι. Κι ότι νέες εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης θα κάνουν την εμφάνισή τους με ταχύτερο ρυθμό το 2017. Οι δε Microsoft, Google και Facebook θα συνεχίσουν να “καταβροχθίζουν” μέσω εξαγορών τις πιο πολλά υποσχόμενες εταιρείες στον χώρο της τεχνητής νοημοσύνης.

3. Θα χρησιμοποιούμε περισσότερο την εικονική και επαυξημένή πραγματικότητα
Η εικονική πραγματικότητα (VR) μπορεί να τράβηξε πάνω της τα φώτα το 2016 με ένα σωρό πιθανές επιχειρηματικές εφαρμογές, μεταξύ των οποίων τα γυαλιά της Google, αλλά σύμφωνα με τους ειδικούς, η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) θα παίξει επίσης ρόλο κλειδί στο ψηφιακό μας μέλλον. KΙ αν σήμερα όλα δείχνουν ότι η πλειοψηφία των εφαρμογών τόσο της VR όσο και της AR είναι σε video, στη διάρκεια του 2017 δεν αποκλείεται να δούμε περισσότερο περιεχόμενο σε audio.

Αν θέλετε να διαβάσετε περισσότερα και για τις υπόλοιπες τάσεις (συνεχιζόμενη “έκρηξη¨της ανάλυσης Big Data, Ιντερνετ των Πραγμάτων, μεγαλύτερη μέριμνα για ασφάλεια και ιδιωτικότητα, content marketing, Social media channels, Fintech, βρείτε το πρωτότυπο άρθρο του Patrick Henry ΕΔΩ